reklama

Príbeh šialenca - šialený príbeh

Jeden národ, národ Podriadených,jedna uniforma, všetci bez mena, niekoľko vyvolených, niekoľko uniforiem, niekoľko rovnakých mien.. Jeden národ, národ Pracujúcich, národ počúvajúcich,nehovoriacich ,posluhovacích, ďakujúcich. Niekoľko nadriadených,hovoriaci, rozkazujúcich,neďakujúcich...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Vyzliekam si uniformu. Som nahá.Vystavujem svoj stud ľahostjným pohľadom ako monštranciu.

- Ako sa volám?

Neodpovedajú.- Kto som?

- Teraz si už nikto -odpovedajú.

- Akoto?

- Lebo si nahá.

Čo mám robiť?Je mi zima,je strašidelná zima.

- Dobrý deň slečna? Prečo tu stojíte nahá? Ako sa voláte?

Ticho.

- Nehanbíte sa ani trochu?

Neodpovedám.

- Kde máte nejáke oblečenie?

- Žiadne namám.

- Kde bývate?

- Prepáčte, nespomínam si.

- Tak pôjdete s nami.

- Kam? - pýtam sa.

- Niekam, kde vám pomôžu.No poďte, nastúpte si prosím vás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Viete čo, ja sa radšej pôjdem skovať do tamtoho lesa a niečo vymyslím.

- No nebuďte hlúpa, čo by ste vymýšľali, poďte pekne s nami a nerobte hlúposti.

Nastupujem,odchádzame.Navliekajú mi uniformu,čisto vypratá,biela,predtým používaná, je mi teplúčko.

- Ďakujem, ste milá - zdravotná sestra mi pomáha s oblikaním.

- No a toto si zoberte bude sa vám ľahšie zaspávať.

- Nie ďakujem.

- Len si to pekne zoberte, otvorte ústa, no tak otvorte papuľu.

Zaspávam a samota spolu s prázdnotou mi robia spoločnosť.

Vlaďa Bolješiková

Vlaďa Bolješiková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéKultúraCestovanie

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu