reklama

Ako sa moji spolužiaci slohy naspamäť učili...

Pondelok ráno. Máme pred sebou písomnú maturitu/sloh/. Všetci sú viac menej spokojní, lebo od piatku kolovali po celom Slovensku témy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Cez víkend sme mohli premýšľať, ktorú tému si vyberieme a potichu sme sa posmievali ministrovi a štátnym úradníkom ako sme im prešli cez rozum. Už pred mesiacom nás nútila slovenčinárka napísať si nejaké slohy /na žánre, ktoré boli ministerstvom avizované, napríklad beletrizovaný životopis alebo charakteristiku osoby/. Niektorí to brali vážne a slohy si poctivo napísali. Učiteľky /samozvané profesorky/ nás, ale aj seba presviedčali, že jeden z tých žánrov sa určite objaví. Slohy, ktoré moji spolužiaci napísali, učiteľka pozbierala opravila a v piatok ich porozdávala naspäť. Pondelok ráno som zistila, že 80 percent mojich spolužiakov sa tie slohy naučili naspamäť. Nastal čas odhalenia tém, s triedy sa ozývalo „juchuuu, yes, paraaada.“ Beletrizovaný životopis sa predsa len objavil. Dvaja ľudia sme si vybrali niečo iné /rozprávanie, úvaha/. Spolužiaci slohy napísali za hodinku, potom mali čas na veselú debatu o tom aké majú šťastie, akí sú šťastní...Keď som ich požiadala aby držali klapačky, že nie všetci sa učia slohy naspamäť, len tupo vyhŕkli, že som sa mala aj ja naučiť naspamäť. A to bol signál, skoncovať s mojimi spolužiakmi.

Vlaďa Bolješiková

Vlaďa Bolješiková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéKultúraCestovanie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu