reklama

Ospravedlnenie dedine

V pondelok ste si v novinách mohli prečítať môj článok – Dedina včera a dnes. Vykreslila som dedinu tak, ako ju vidím v kontraste s Kukučínovým naivným ponímaním dediny. Môj článok sa stretol s nepochopením najmä u obyvateľov dediny, v ktorej bývam. Rodičia boli tiež pohoršení tým, ako som sa o dedine vyjadrila. Tak ako to na dedinách chodí veľa ľudí sa stále strachuje, čo si kto o kom pomyslí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

V závere článku som parafrázovala jednu vetu, ktorá sa mi hodila do kontextu, a ktorú som bohužiaľ nedala do úvodzoviek. Napísala som, že susedka z druhej strany je alkoholička, čo v skutočnosti nie je pravda (bol to len hyperbolujúci prvok, ktorým som chcela dotvoriť môj celkový pohľad na dnešnú dedinu). Na pravú mieru chcem uviesť aj dôvod prečo dedinský bar nefunguje tak ako predtým. Povrávalo sa, že je to kvôli daňovníkom (to som aj napísala), to však (ako som sa dnes dozvedela) nie je pravda, pes bude zrejme zakopaný niekde inde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K napísaniu tohto článku som bola dotlačená rodinou a okolím, som však rada, že som veci uviedla na pravú mieru, obzvlášť by ma mrzelo keby si niekto nesprávne vysvetlil vyššie spomínanú záležitosť so susedkou.

Vlaďa Bolješiková

Vlaďa Bolješiková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéKultúraCestovanie

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu